Tredje gången ..


.. jag är sjuk. Fan så värdelöst det är. Men idag verkar det som om jag inte har någon feber som igår. Fast jag får skylla mig själv som tränade i måndags när jag kände mig hängig. Så idag blir det absolut vila hela dagen så jag orkar skolan, stallet och ja faktist ta mig till träningen och testa overall imorgon. Vill gärna orka med det.

Sedan på fredag ska jag försöka arbeta och få ihop lite pengar tänkte jag, så vore bra om jag orkade med det. Helgen får nog fan bli lugn, är inte alls så fest sugen, eller jo men inte på utgång speciellt inte i Västerås. Mest trött på att vara här. Nästa helg dock kan nog bli kul :)

Åh just ja, harjag sagt att jag bokat tatueringstid? För det har jag :D 21 Mars då jävlar :) Längtar som fan nu, får man se sen vad släkten säger. Ja mamma vet ju om de hon är lika glad och nervös som jag. Men blir kul att visa de för resten sen. Spännande. :P

Nej nu ska jag få i mig lite frukost sedan försöka göra klart läxan vi fick igår i biologi.

Krya på mig själv!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0