vitt och kallt


Globaluppvärmning / klimatförändringar ... Fan heller!! Knappast att det blivit varmare när vi har -22 grader. No way! Hur ska man stå ut? Förstår mig inte på människor som bor högre upp och har så här jämt. Det här är sickt. Inte ens min bil klarar av den här kylan. Tänker inte ens nämna felen här för någon kan ju få för sig nått.. Nej du tack vet jag sommaren.  

Det här har förövrigt vart en blandad dag. Började med att vakna tio minuter innan jag skulle var apå jobbet. Bra Martina, glömde ställa mobilen igår för var så satans trött. Så en oväntad sovmorgon resulterade i ingen frukost och ingen lunch för det glömdes. Och det ger bad bad bad energi. Hela dagen blev liksom stressig. Kvällen var desto trevligare, julmiddag hemma hos Therese. Myspys och julklappar, det var kul :) Måste göras oftare ;)

Imorgon blir det en sväng på stan. Sen kolla in Malins nya lya och prata skit. Hem till hallsta och tanka sen vidare till Sura på födelsedagsfest. Jag har en vit vit helg, me like. Vill bli av med den här förkylningen så tänkte att det kan vara bra med en sådan.. Sen vill man ju inte bli sämre till jul heller. Blir ganska mycke partaj framöver ändå så jag klarar mig :)

Nej, ska försöka hitta på nått nu så jag inte somnar och inte hör när moster ringer och vill hem.
:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0