väck mig när sommaren är här


Nu börjar jag seriöst tröttna. Javisst är det vitt och fint och man slipper regn och slask! Men jag är inte gjord för denna kyla och det är definitivt inte min bil heller! För den har gett upp idag. Vi lyckades återuppväcka honom med startkablar och hålla honom vid liv till verkstaden där han får stå på uppladdning idag. Buhu. Blir till att köpa nytt batteri då... Vill tacka mina grannar (högst upp, rätt över) för att dem fick igång min bil. Gulligast!

Nehe nu får man försöka ta tag i plugget hemma då. Så mycket annat som lätt kommer ivägen när man sitter hemma. Men får lov att skärpa mig.



Peace
therese
2009-12-22 @ 11:03:23
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Visst är det kul att köpa nytt batteri?! =(

MC
2009-12-22 @ 22:05:19

1. Det är bara fint med riktig vinter!

2. Du behöver ingen bil eftersom du bor i stan!

3. Det är snart jul! Le!



;)



God Jul!



MC




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0