jag ser de snöar jag ser de snöar


Uscha
när ska det sluta egentligen? Alltså okej snö är mysigt och jag vill gärna ha en vit jul men kanske hade det räckt med några centimeter och inte två meter!? Jag menar bara idag har jag sopat fram min bil två gånger inom loppet av 6 timmar. Kom igen. Det är inte kul. Det är kul med snö när solen lyser och det är några minusgrader i luften. Då gillar jag det. Men nu när jag kollar ut och ser att bilen är begrav igen så känner jag bara suck och fan vad skönt att jag är "ledig" imorgon. Blääääää. Ge mig sommar och sol nu tack!

Blir en stressig jul känns det som på grund utav plugg såklart och mycket fara runt. Blir inge pappa nu :( As tråkigt men det går bara inte. Känns för ovärt att åka ner två dagar bara. Nej. Får bli senare i januari sen istället.

Mår ganska dåligt förövrigt. Har ont i huvudet och bihålorna och är täppt i näsan. Ser inte så ljust ut för helgen så får försöka kurera mig. Har lyssnat ganska mycket på Erik Hassle idag, har inte lyssnat så mycket på honom annars direkt, men han är rätt bra. Hur som helst har jag hittat en sådan där låt som jag bara spelar om och om igen :) Musik är bra när man är lite nere.

 

Erik Hassle - The thanks I get


 If the lies don't judge you, the truth will
But if I can't love you, then who will
When your friends are jumping ship
When your crown begins to slip
And loyaltie's not a virtue
Who are you gonna turn to
When you've seem to've lost your grip
And the road begins to rip

I held your hand, is this the thanks I get
I took you in, is this the thanks I get
Half a chance, the thanks I get
A twist of plans, is this the thanks I get
 
If the lies don't touch you, the truth will
If I can't love you, then who will
And your coming off your chill
When your ego takes a dip

 I held your hand, is this the thanks I get
I took you in, is this the thanks I get
Half a chance, the thanks I get
A twist of plans, is this the thanks I get
 
The days hurts
The nights hurts
The light hurts
My eyes hurts
The darks hurts
My heart hurts
It all hurts 

I loved you
I loved you
I made you
I hate you
I hate you
I miss you
Miss you
Oh-oh-ohh 

The thanks I get
Is this the thanks I get?

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0