If I knew then, what I know now


Sjukt trött på att vara förkyld! Sjukt trött på skolan! Ge mig lugn och ro utan stress och slit. Kul jul!? Idag har jag försökt kämpa med min tenta. Det har gått trögt. Har lästa till grupparbetet det jag ska borde läsa mer också men någon slår med hammare på mitt huvud just nu så jag hoppar. Varför börjar inte alvedon jäkeln hjälpa snart?

Skönt att det äntligen slutat snöa, så man kan njuta lite av det vita. Sopade fram min bil idag när jag var ute och slängde sopor så hoppas inte det snöar nå inatt. Dock är det ju typ -10 eller nått ute nu så om jag ens kommer in och frå igång min bil imorgon ska bli kul och se! ... Snälla jag önskar mig sommar i julklapp!

Helgen bjuder på fredagsmys och födelsedagskalas. Kan bli riktigt trevligt :)


                     



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0