I Gotta Feeling


Har nästan nyss vaknat efter att verkligen fått sovit ut idag. Mycket skönt. Behövdes efter denna helg. Den har vart ganska lyckad måste jag säga :) Fredag alla flickor hade galet kul hemma hos Frida. Härligt med nästan alla hemma :D Lördag den var trevlig den med. Jag, Cassa och Frida badade bubbel på eftermiddagen mycket mysigt i regnet :) Sen på kvällen blev det dags att korka upp igen :) Tog det lite lugnare för behöver plugga idag sen.. kanske.. jo! Men iaf trevligt folk man var ute med som alltid. Lite kaos för vissa men sånt som händer. Lite för mycket folk på bmb vilket gör det lite jobbigt men men, jag hade det bra ändå :) ..

Och nu borde jag verkligen sätta mig vid mina böcker för fan jag ligger efter men min motviation är inte hemma just nu. Förstår inte. Känns som om jag bara sitter och stirrar ner i böckerna. Suck. Men ska gå och göra ett försök nu, det måste jag. Hela veckan kommer bestå av plugg och helgen med. Tråk. Ska väl försöka se hockey på fredag bara, sen gå på julgalan på lördag nykter med laget. Hemtentan ska in måndag morgon.
Wish me luck!

madde
2009-12-06 @ 21:38:07
URL: http://madeleinehjelm.blogg.se/

Du ska kämpa och bli klar med den i veckan så vi kan skåla på lördag :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0