first day of my life


Sitter i skolan och jobbar med min tråkiga hemtenta som skulle vart inlämnad imorse. Men inte blev det så heller. Jag kände för lite mer arbete över julen ;) Imorgon börjar grupparbetet, blandade känslor för det. Fast det ska nog gå bra. Det gäller ju bara ett par veckor.

Helgen har vart kanon igen :) Lördagen var mycket mycket trevlig. Bra drag under själva julgalan, mycket rock blev det. Sen fortsatte kvällen i samma fart :) Blev ganska tidig hemgång för hade så sjukt ont i fötterna. Hade ett par skor som jag inte haft på länge med lite högre klack, det kändes. I söndags när jag vaknade hade jag träningsverk i hela ryggen, nacken och armarna. Förstår inte.. ?! :) Haha.

Idag förövrigt börjar mitt nya liv på riktigt. Bara så ni vet. Tänkte börja efter nyår men vafan har man bestämt sig så är det väl bara och börja på en gång ;) Vill bara bli frisk så jag får träna också. Jäkla snuva att hålla i sig alltså.

Nej nu ska jag och Carro ta en lunch och snacka skit en stund :)
therese
2009-12-14 @ 19:10:52
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Det nya livet börjar alltid i början på året :P Eller på måndagar :P

Marty
2009-12-14 @ 20:41:56

Ja det är ju måndag idag så passar på då ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0