baksmälla


Ännu en jul till enda. Ja efter ikväll då :) Och sen ska jag ju till pappa nångång i livet.

Idag mår man som man förtjänar kanske, det vill säga inte bra. När jag kom hem mådde jag prima sen somnade jag sen var det inte kul att vakna igen. Förstår inte. Men det börjar väl ge sig lite nu. Hungrig är jag också. Kvällen igår var trevlig men det kändes nästan som om wq invarderats av barn men bara nästan. Dem grillade hamburgarna var great!

Jag undrar vad tomten kommer med för kul ikväll.. Hittils har jag fått en hushållsvåg, en bok och 2000 kronor! Nya möbler ska det bli :D Hoppas på en parfym ikväll och kanske en mössa? Vi får se.

Nej ska fixa håret och tända lyktorna på trappen.

Tjilivippen!




King :
http://www.youtube.com/watch?v=aXK5xOJaYHI



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0