ännu en natt tillmötes


Jaha här sitter jag i min ensamhet och dricker drinkar :) Mumma. Snart dra ner till bmb och möta laget. :D Känns som om det kan bli en bra kväll det här. :)

Haft en underbar dag med en spännande ridtur med min bästa häst :) ♥ Sen tagit hand om sjuklingen Napolie. Usch mager som ett staket har hon blivit men hopoas att hon blir bra snart. Funderar på att börja rida någon annanstans typ baståsen, hamre eller hallsta.. Får se. Tål att tänkas på.

Imorgon ska jag äta mig proppmätt sen plugga. Ska inte lämna in min tenta på måndag. Känns skönt att tagit det beslutet. Orkar inte angagera mig just så mycket. Det bara är så! Så kan fokusera på den imorgon och nästa vecka i lugn och ro. Känns bra. Dock har man det där grupparbetet men vi får se vad som händer och sker med det :)

Nej fixa det sista nu!
Ses i dimman :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0