spotify

Har inte blivit så mycket skriva här må jag säga. Men har inte känt eller haft tid till det. So what.

Så jävulskt skönt att vara ledig ska jag säga er och inte göra ett jota. Har gått promenader varje morgon, sen ridit massa igen :) Men det har tagit lite på kroppen. Är inte van att göra nått längre ju. Har blivit lite mer snorig och hes men hoppas det inte blir mer. Ska testa träna lite fotboll imorgon :) Längtar. Kankse kan vara med på match på söndag om det går :D Vill! Ikväll blire till att kolla herrarna igen, hoppas att dem vinner.

Mycket roliga fester och annat kul på helgerna nu att se fram emot kul att man är fattig då. Längtar till nästa vecka då man får pengar !! Sen får man ännu mer när skolan börjar! ;) Fast å andra sidan har 15 böcker att köpa då :S No fun! Men det får gå ändå. Det gör det alltid.

Veckan hos pappa var mys. Hade gärna stannat längre om det gick men men. Skönt att komma hem också :) Vill så gärna åka utomlands kanske över jul med bror och Mikael om jag kan lura med dem på det ;) Skulle vara så skönt!

Sova middag nu? Är mest trött. Eller pilla med Spotify. Jag fick det igår :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0