strangest feeling


Det är en konstig känsla man har när man känner sig lite full fast man inte druckit en enda droppe på hela kvällen.. Kan det vara på grund utav de fulla människorna man umgåtts med eller alla sprit och rök ångor från bmb? Jag vet inte, men en konstig känsla är det iaf. Jag har förövrigt nyss kommit hem från bmb dåå och innan det var jag på Johanna och Emmas 45 års fest, den var mkt trevlig tycker jag som var nykter :) Skönt att få dansa av mig lite också! I like.
I fredags var det tjejfest hemma hos Frida :) Det var mest kul. Vi drack gott och lekte massa skojj. Det måste vi göra oftare :) Det har faktiskt vart en mycket lyckad helg tycker jag förutom att jag nu inte ens har 30 kr kvar. Men lön på tisdag så bara att hålla ut! Haha.

Nej jag måste nog fan sova nu. Jag har ju match imorgon ska vara fräsch till den eftersom vi inte har några avbytare vad jag vet.. Och en liten träning har jag gjort innan, goodie. Men det ska bli kul iaf :)

Mest avundsjuk på alla som är utomlands! Angelica, Sofie och Bella fyfan jag vill också!

Over and out!







When it was good
We were sitting on the top of the world
When it was good
No I never wanted nobody else
When it was right, not like tonight
We were sitting on top of the world




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0