..igen och igen och igen och igen..


I'm sick again......... Två veckor fick jag vara frisk iaf det var ju trevligt.



Lite skillnad på folkmängd på lördag jämtemot fredag kan man säga. Lördag var as kul :) Massa trevligt folk, igen! Bra band, fan vilket drag det var med Rytterne Röjj! Längst fram stod vi denna gång och det var kul som fan! :) Tiden gick dock väldigt fort men det var skönt att komma hem när man kom hem :)

Idag åker jag till far min med halsont och snuva trist. Hoppas få någon tripp in till Göteborg och kanske lite annat mys! Blir nog trevligt som tusan. Kommer hem till helgen för då ska jag vara hundvakt! :) Sen nästa vecka är det dags att börja tapetsera och måla i min lägenhet :D



Åh jag vill spela fotboll varför är jag sjuk för!?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0