fullspäckat

Det är nog bara jag som kan slösa bort timmar på att göra exakt ingenting! Helt onödigt.. Jag hade kunnat vart ute och motionerat, ridit, tvättat eller städat men inte jag heller jag ska stanna i soffan och bara vara ;) Underbart skönt men har en gnutta dåligt samvete nu för att man slösat bort en massa timmar på ingenting. Suck.

Helgen är totalt fullspäckad. Jag förstår inte hur min helg som skulle bli lugn och skön med massa ridnign helt plötsligt ser så stressig ut fast ändå inte men ändå. :S Mina helger har ofta en tendens att bli det har jag märkt, jag har alltid så mycket jag vill göra och hinner tyvärr inte allt!
Både glad och ledsen över att jag inte far till pappa, klart jag saknar dem som fan och vill träffa dem men händer mycket hemma ihelgen också som man vill vara med på! Ska försöka ta mig ner snart iaf.. :)

Imorgon blire upp hyffsat tidigt för att åka ut till Törunda för att sköta stallet. Tar ju en stund eftersom det är fyra pållar för tillfället. Får se om man hinner rida någon av dem för klockan ett ska jag nämligen packa kassar med laget.. Det håller på till fyra sen ska jag hem och fixa för utgång med förkaka i hallstahammers. :)) 
På lördag har jag stallet igen samt Napolie så dubbelt stall så kommer bli en tidig morgon det med. Ska även ut på kvällen där också sen. Qwarn jue! ;) Det ser jag mest fram emot, kan nog bli riktigt röjj där ;)
Söndag har jag båda stallen igen så blir lång dag det med men jag får sova på måndag sen så är det bara helt enkelt. :) Jag och Madde ska försöka hinna rida ut pållarna kanske på Söndag och Måndag framförallt, det kan nog bli riktigt roligt. Får se om man kanske kan rida den nya galningen också! :P

Förövrigt håller jag på med sista boken nu i Stephenie Meyers serie. Tycker nog inte fyran var lika bra som de andra men ändå är dem grymma. Jag har så grymt svårt att slita mig från dem! Love them! :) Vill få hem ettan snart så jag kan läsa om dem, de är alltid bättre andra gången man läser dem tycker jag :)  Man missar så mycket detaljer för man har så bråttom första gången :P Haha eller det kanske bara är jag iofs men men.. Jag gillar att läsa bra böcker flera gånger! :)

Nej jag ska nog vandra mot sängen redan nu, blir ju som sagt en tidig morgon imorn igen. Men jag har valt det själv så ska icke klaga! ;)

Natti på er :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0