survived

Jag överlevde min så fullspäckade helg! Och idag fick jag äntligen sova ut! As skönt :) Blir jobbigt med två sena nätter sen upp klockan åtta för att tillbringa minst åtta timmar i stallet varje dag. Men det är det iofs värt, så fort jag kmr till stallet så känner man sig hur bra som helst :) Underbart är det! Ska dit idag med såklart! Känns skönt att vara tillbaka i gamla stallet ingen jag älskar de där pållarna så mycket att det inte går att beskriva :)

Jag har alltid haft en dröm, ända sedan jag var liten, och den är så nära nu så jag kan ta på den verkligen! Men vågar inte tro och hoppas för mycket för rädslan att bli besviken, att inte kunna få den är för stor, eftersom det inte är mitt eget beslut att fatta..


Ser ganska mycket fram emot helgen :) Fredag är det kalas hos Madde med grillning, sådant gillar vi! ;) Lördag har jag stallet, sen är det match! Tänkte försöka orka mer än en halvlek kanske ... ;) (a) Nej då magen verkar ju bra igen så vi får se! På kvällen sen efter matchen är det fest i Sura, det kan bli kul tror jag ;) och på söndag blir det lite tåkigare för måste nog se till att plugga en massa hela dagen men men..

nej jag ska käka lite nu, vi ses :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0