Pain in the ass!


Smärta. Idag gör det ont, överallt.

Tack vare att man blivit övergalopperad sen spelat match så har jag ont i hela kroppen just nu. Jag kan inte sitta ner typ. Men man pinar på här i skolan såklart! Och ikväll är det träning. Oh yes, man ska ju träna bort träningsverk eller hur? :)
Ska testa rida någon dag också om min bak pallar haha ;) Jävla ungar säger jag bara.

Jag tänkte ha BH-partaj den 13 maj, intresserad? Tell me please.

På torsdag är det LAGFEST :D eller ja lagförfest och sedan qwarn som är ett måste på valborg! Sedan helgen efter det en kryssning kankse? ;)


Nej jag måste engagera mig nu i min grupp och vårt arbete..

Min bror har fått mig fast i hiphop träsket igen så ni vet,


Hörs.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0