fattiglappen här


"Ju mer jag lär känna killar, desto mer tycker jag om hundar!"
Klockren va?



Jag har nog aldrig varit så fattig som jag är just nu. När jag åkte hemifrån idag hade jag 153 kronor och en 25 kronors ica check. Jag tankade för 120 kr och hade sedan med checken 58 kronor att handla med. För dem köpte jag en mjölk eftersom jag dör om mjölken tar slut, tre bananer, en yalla, en twix, en daim och en druvsocker.... Jo det är sant det är precis vad jag köpte. Jag har nämligen tenta imorgon och jag måste ha med matsäck/godis så jag kan vara på topp! :)

Det roliga är nu när jag sitter här och är så extremt fattig (om man bortser från mina sparpengar och fonder) så försöker jag skramla ihop typ 40 tusen. Det roliga är också att hela släkten är indragen i min lilla pengajakt haha. Fast vi får se hur det blir med det hela. Inget hundra bestämt än även om jag vill så gärna.

På fredag får vi pengar och jag längtar efter det jag. På fredag ska vi också på ett studiebesök på Parken Zoo. Det ska bli kuligt :) Hoppas vi får se tigrarna och geparderna. De är dem jag mest vill se! Och så skulle jag faktiskt vilja hinna leka lite i fantomen land för det är mest roligt :))

Denna helg mina vänner SKA bli lugn. Två helger i rad med två-dagars sliter på en ganska bra. Fast helgen som var nu var riktigt rolig fast jag var nykter på fredagen. :)

Nej dags att rota i frysen efter mat för dagen och sätta igång med pluggandet, eller ja det går ju inte att plugga så mycket på tentan men lite iaf. Ikväll sen ska jag träna lite lätt, tror faktikst jag är frisk nu. Vitamin och mineral kuren har iaf hjälpt tror jag :)

Och ja jag ska bättra mig och skriva lite oftare men har vart lite off så.

Josefin
2009-04-22 @ 23:02:32

Jag håller tummarna! :P

Therese
2009-04-23 @ 17:57:26
URL: http://iridium.blogg.se/

Hur blev det med ingefäran då? ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0