[email protected]



Jag börjar tycka om min nya skola nu. Och mina nya vänner. Thank god for them! Satans tur jag hade idag var nära att jag fick lov att vara med i en annan grupp men fick som tur vad fortsätta vara med i min grupp jag hoppade in i. :)
Imorgon har jag heldag igen men börjar 10.30 istället. Skönt. Men slutar fyra vilket kanske inte är så kul en fredag men men.

-->  Jag är sugen på choklad så att ni vet. Men det är bara för att "red-week" snart. Uh. Seröst ärligt varför blir man så sugen på choklad! Please tell me!

På söndag blir det mach, derby mot Tuna/Ekeby. Spännande. Men jag tror vi får stryk igen om vi inte kan få ihop ett starkt lag för en gångsskull. Kanske. Vi kan ju men frågan om det går. Vi satsar nog på den 17e istället då det är FINAL! Fattar ni ett litet division 6 lag som endast spelar för lite kul tar sig enda till final i vlt-cupen. Sjukt. Vi som endast vara med för att få nån mer match haha. Sen går vi och vinner massor :P Sjukt. Är stolt som fan men nervösare än nervösast. Shit. :)

Smederna fixade elitseriekontraktet i tisdags. Fattar ni. Jag var värsta neg innan och sa att de skulle få storstryk men fan de lyckades och de körde riktigt bra också. Riktigt fin lagspeedway. Och det är grymt kul och se! Kändes grymt när hela publiken står och klappar i takt inför sista heatet och alla vet att minst två poäng där ger seger och ett poäng ger oavgjort vilket behövdes. Och så kommer de iväg sist från tejpen, men lille Jagus gör en sådan där kanon omkörning bara han kan och fixar två poäng. Grymt. Sen fick jag blommor av Kasprzak också :) Haha. Fick av han förrut också. Måste nog byta plats snart ;) Nejj då man ser bäst från starten så är det bara. 8 månader tills det drar igång igen. Trök.

Kollar på idol nu. Vet inte om jag gillar den juryn än eller inte. Kanske. Bagge är ju rätt rolig :P Men den här delen är iaf den roligaste av hela idol, man bara garvar :) Hehe. 
 



För jag vill ha fredag idag   <3
trex
2008-09-05 @ 12:00:49
URL: http://trex.blogg.se/

haha och jag har bara massa tråkiga pluggisar i min klass! hahah

trex
2008-09-05 @ 22:31:44
URL: http://trex.blogg.se/

Jo, men jag behöver ju styrkan i hockeyn, räcker inte med 60minuters fys med laget! =)

men vilken tur du har då! skönt iaf att jag har laget !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0