på en femöring liksom

Att humöret kan vända så snabbt!?

Behövde bara stiga in genom dörrarna till omega för att se att denna dag var förstörd.
Det har gått över ett år och man har lyckats glömma tror man, men slog en hårt i ansiktet att se dig sitta där.
Ont huvudet av ilska som börja bubbla. Snacka om att tappa koncentrationen...



Annars?
Match idag, är lite peppad. Hoppas vi vinner! :) Får bränna en pepp-skiva o ha i bilen :P haha.

LITE nervös/dåligt samvete över kommande tenta. Så mkt som jag skulle vilja göra som jag kanske inte kommer att hinna. Vi får se.

Mest dåligt samvete för att jag aldrig hinner ut till Norre och Arrak :( Usch, mina killar jue. Men kanske söndag annars måndag och tisdag iaf. Oavsett väder!


Önska mig Lycka till på matchen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0