Min vän Dewey och jag.


Wiihoo nu har jag bara cirka 97 sidor kvar att läsa! En applåd för mig tack.

Det är jag och John Dewey hela dagen känns det som. Han har blivit min nya goa vän....

Nästa vecka är det praktik men man slipper ju inte undan plugg för det för den muntliga grejen måste ju göras..  s u c k . Sen är det bara att börja jobba med tenta två den sista grejen för denna kurs, tack och lov.

Ingen träning på hela veckan.. Tråkigt men väntat.. Match söndag.. Blir nog en förlust där. Not taggad om man säger så.

Nej måste återgå till min kära gamlevän Dewey nu och hans predikan om skolan och samhället och hur viktigt det social är bla bla bla .. Han har faktiskt en del bra saker och säga måste jag ju ändå säga. Därför han får vara min vän. Men han är ändå rätt stel och tråkig.






Jag är usel jag vet!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0