Svårt att sova?


Hatar inte ni när man blir sådär pigg precis när man tänkt sova? Jag gör iallafall sen får man ligga i sängen 700 år innan man somnar. Det är drygt :( Vill sova jue!!

Men somnar väll inom tid.

Idag har man lämnat in tentan och därmed avslutat första kursen. Duktigt gjort.
Idag har jag inlett min andra kurs i denna utbildning och redan den 7 november har jag den första tentan - en salstenta . min första! Läskigt. Blir lite pirrigt.

När jag kom hem storstädade jag hela lägenheten. Duktig flicka!

Har bytt däck på min bil idag också, lika bra man vet inte när de är dags. Vi hitta lite andra småfel som får ordnas senare. Hoppas de tar lång tid att fixa då så jag får låna min älsklingsbil :))

Sen kom Anders förbi och vi sola och åt god mat. Det uppskattas :) Fick ju till och med lunch tills imorn :D (y)
Baah kommer vara nerv på fredag men men. (a)
Vi var på Tati med och kikade på kläder, jag försökte hitta nå present till min broder men icke, eller jo men den var dyr. Men får la köpa den om jag inte hittar nå annat. Han fyller nämligen 15 bast på söndag :) Stora pöjken. Grattis <3


Ja det blir kanske ett lag med SK nästa år. Om vi får ihop över 20 spelare innan årsskiftet. Ut på stan och ragga bara! Jag har redan värvat en :D Men vi hoppas på fler såklart!
Intresserad? Call me


Nejj nu måste jag sova. Börjar komma lite gäspningar nu.

Nattinatt






You mean more to me than you think



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0