Onsdag part II

10 bevis på att du är kär

1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan
2. Du kan läsa sms från personen om och om igen
3. Du känner dig ibland lite osäker när du är med honom/henne
4. Bara av att höra hans/hennes namn ler du
5. du kan sakna personen fast ni precis har träffats
6. Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen
7. När ni är med massa andra, fokuserar du bara på den personen
8. Du älskar att känna personens lukt
9. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
10. Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på


~~♥~~


Jag har sååååå tråkiiiiigt och jag borde plugga lite men jag är så trött så jag ska nog besöka min säng nu :) Kanske ta med min vän Dewey dit och läsa lite. Ja det måste jag göra. Och boken om pedagogerna. Anteckna lite till imorgon och var duktig... ! 
Eller inte.
Vi får se.
Ska se klart på Greys bara. Men reklamen håller ju fortfarande på. Fy fan. Träligt. Hatar verkligen reklam. Bättre när man laddar hem programmen då slipper man det. Men greys har så cp engelska så man fattar ju inget. På tal om ladda hem, varför kom det inget nytt One Tree Hill eller Gossip Girl idag ??? :O Så ledsen. Hade ju längtat.

På lördag ska jag köpa vitrinskåp. Har velat ha det i hundra år så nu kan jag väll lika gärna köpa det, eller hur?!
Ska ringa Mikael imorgon också angående måleriet. Blir ju lite mer nu än sagt men jag får väll betala för det som är övrigt då. Nu vill jag bara göra om. Thats it. Ska kanske passa på och köpa en vit hylla med då? Nej väntar tills efter det blir målat. Lika bra.

Oj nu är reklamen slut :)

Vi hörs hörru du.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0