jag och alla barnen <3

Jag bara älskar min vfu och jag vill inte tillbaka till skolan! Saknar redan barnen :( Har ju mina favvisar men sen är ju de andra också så otroligt söta och underbara. Och nu är de ju inte blyga mot mig längre känns toppen bra. Så nöjd. Idag har vi lekt sjukt massor och gud så kul det är och lätt att jag skulle kunna göra detta jämt! :)


Solsugen men det hinns inte denna vecka. Måndag kanske? Skulle behöva träna lite också..... skäms på mig! Men hinner ju knappt heller. Fan äre inte jobb så äre skolan eller nått annat. Men så kanske jag prioriterar bort de lite .. (a)

Tydligen blev de inge vo i söndags. Kostade tydligen vad jag hört enligt rykten mer än sagt. Så matchen ska spelas iaf på lördag. 12 st kunde. Inte taggad alls. Hoppas alla dem kommer annars jag bliva ännu mera arg! Så det så.


nejj ska kolla one tree hill nu innan sängdags.





Puss på dig snygging.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0