If you keep ya love locked down, you lose..


Sitter i skolan nu.
I S eller nää R huset kanske det är faktiskt.
Tredje våningen i ett sådant där gulligt litet bås :)
Om du hade lust att titta förbi menar jag?

Min vän försvänn på toa hoppas hon hittar tillbaka.

Vi har i alla fall inte tråkigt när vi pluggar. Fast vi pluggar ju inte så bra. Jag menar se på mig jag sitter ju här och skriver. Riktigt illa faktikst. Men jag är snart back on track! Promise.

Imorgon ska jag och Maria hem till Johanna och plugga vi får väll se hur det går? Men ska bli kul och att se hennes kattunge :D Sen har jag hört rykten om att hon ska bjuda på lunch! Det gillas mycket ;)


Hade sjukaste drömmen inatt om mig och pojkvännen haha. Sådär äcklig också så man nästan trodde att det hade hänt på riktigt. Men den var inget rolig. Hände bara jobbiga och konstiga saker! Men men som tur var så var det bara en dröm.


På söndag bestäms SK91s damlags framtid. Spännande. Hoppas alla kommer! Vill ju ha ett team till nästa år liksom. Jag är redan skit laddad för nästa säsong och vill helst dra igång inomhus säsongen nu :D




HAHA vad bra vi är!

"Rädda den som kan"

"Jag är sugen på massa möjligt"




Roligaste historien på länge ;)

Den Norska pojken drog av den Svenska tjejens trosa och såg att hon var rakad!
- Ikke noe ull, utbrast han?
Flickan tittade på honom och sa: 
- Ska du knulla eller virka?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0