Hungrig

Min rygg. Vad har hänt? Var för är det så här? Jag förstår inte.   :'(
Det drar och är spänt i svanken och smärtar upp mot axlarna och skuldrorna. Seriöst få det att sluta jag orkar inte. Det är frustrerande att inte kunna sitta ner! Hur ska en person som mig som är så lat kunna gå omkring eller stå hela tiden! Jag måste sitta! Jag älskar att sitta! Okej inte överdriva men va fan! ORKA!

Bara på det igen. Farbror doktorn måste göra bättre.


På lördag är det fest, på lördag är det fest, på lördag är det fest, på lördag är det fest, på lördag är det fest :D :D :D
I can't wait!
Skit tråkigt att du är sjuk bara ! :(


Skolan idag var boooring. Som fan. Men fick en intressant rast ialf ..
... att du bara slår dig ner sådär efter så lång tid som om inget har hänt. Hur ska jag ens bete mig i situationen, jag vet inte, men jag vet att din.. vänskap saknas ibland.. men jag är bara så..


Svårt.


Okej släpp det.


Idag ja, håller på att gör mig lite soppa till lunch och sen har jag slängt i en tvätt samtidigt. Och så tänkte jag sätta igång och plugga. Ska läsa en klasskompis uppsats och bra och dålig kritik och sedan ska vi prata om den imorgon. En annan ska göra likadant på min. Läskigt. Men det kommer nog gå bra. Vår grupp är så bra. :) Även om jag ibland känner mig som dum, dummare, dummast i den ibland haha. Men man kan ju inte vara smartast eller hur? That's life!

Nej måste kolla soppan nu. Fan så hungrig jag är!

Talk to you soon :)
Therese
2008-10-15 @ 16:05:14

Jag har samma problem i ryggen, men min sjukgymnast sa att det beror på korta muskler i benen/vaderna/rumpan.. Har du kollat upp vad ditt är? Hoppas att det blir bättre, ryggont är det värsta..

martina
2008-10-15 @ 17:17:38

Nej seriöst kan det vara det :O Jaghar ju för korta muskler i låren ! o lite i vaderna men inte så farligt. Jag var där men då sa de bara att den var överansträngd. :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0