För jag har så tråkigt och ngn svarar inte på sms.


 

100 saker du inte visste om mig

1. Fullständigt namn ?  -  Martina Ninni Lindgren
2. Exakt ålder ?  -  20 år och 10 månader typ.
3. Bor exakt ?  -  Västerås.
4. Bor tillsammans med ?  -  Mig själv !
5. Husdjur ?  -  Inga alls men skulle vilja ha.
6. Färg på ditt hus ?  -  Gult tegel.
7. När är du född ?  -   21 januari 1988 kl 20.00 en torsdagkväll.
8. Klass ?  -   Lärarprogrammet - Lek, Lärande och Utveckling.
9. Vilket år tar du studenten ? - Tog studenten 2007 men tar lärarexamen 2011.
10. Något jobb ?  -  Städar på CabCargo.
11. När ska du sova ikväll ?  -  När filmen är slut.
13. Duschat idag ?  -  Nejj igår :P
14. Kramat någon idag ?  -  Nääee
15. Pussat någon idag ?  -  Hmpf  :(
16. Vad har du ätit ?  -  Gröt till frukost och chili Con Carne till middag.
17. Dagens klädsel ?  -  Mjukisar och en gammal t-shirt.
18. Dagens smink ?  -  Inget.
19. Dagens sötnos?  Ingen..
20. Dagens roligaste ?  -   "Bråka" med Magnus på msn :D typ.
21. Har du många vänner ?  -  Jaaa :)
22. Hur många har du kysst ?  -  Har inte räknat faktikst.
23. Vem kramade du senast ?  -  Elliot :D sötnosen!!
25. Hur många har varit otrogna med dig ?  -  Ingen direkt men ändå en..
27. Har du pojk-/flickvän ?  -  Yes I have ..
28. Vem pratade du med i telefon senast ?  -  Angelica
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ?  -  Anders; "Oki.. Blir det för film då? fan vad jag hatar att åka buss just nu.. mest segt.. puss"


FAVORIT ;
31. Film ?  -  Ojj har så många! Gillar pirates filmerna :)
32. Låt ?  -  Just nu? Kan inte bestämma mig.
33. Mat  -  Tacos
34. Dryck ?  -  Oboy
37. Stad ?   -  Götet såklart (: eller kanske halmstad.
38. Land ?  -   Sverige, eller nått varmt kanske..
39. Ämne i skolan ?  -  På högskolan, inget än. Annars vare idrott och historia :)
40. År ?  -   2008 faktiskt tror jag.


SENASTE ;
41. Personen du tänkte på ?  -  Anders alltid.
43. Gången du spydde ?  -  Var ett tag sen tack gode gud.
44. Gången du grät ?  -  Inte på ett tag, men bra nära ibland..
45. Pizzan du åt ?  -  Caprisosza eller hur de stavas, i måndgas.
46. Gången du var i göteborg ?  -  I våras, fan vad kul det var :D
47. Gången du var i stockholm ?  -  Det var längre sen.
49. Gången du var hög?  -  Aldrig varit.
50. Personen som såg dig gråta ?  -  Kommer inte ihåg. Angelica kanske?


ANTINGEN ELLER ;

51. Svart eller vitt ?  -  Svart
52. Hund eller katt ?  -  Hund
53. festa eller hemma och mysa ?  -  Mysa tror jag
54. Tv-spel eller datorspel ?  -  Tv-spel
55. Singel eller upptagen ?  -  Upptagen
56. Kakor eller Bullar ?  -  Kakor
57. Lunarstorm, helgon eller playahead ?  -  Bilddagboken ;)
58. Ragga eller bli uppraggad ?  -  Bli uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel ?  -  inget
60. Svart hår eller blont ?  -  Brunt
61. Blåa ögon eller bruna ?  -  Bruna
62. Choklad eller lakrits ?  -  Choklad !
63. Göteborg eller stockholm ?  -  Göteborg !! <3
64. Högerhänt eller vänsterhänt ?  -  höger..
65. Coca cola eller fanta ?  -  Fanta
66. Pizza eller kebab ?  -  Ojj svår en, pizza då.
67. Randigt eller prickigt ?  -  randigt tack.
68. Älska eller älskas ?  -  BÅDA!
69. Leva eller dö ?  -  Leva såklart.


ANTAL ;

70. Personer du älskar ?  -  Många <3
71. Personer du hatar ?  -   Finns alltid nån..
72. Personer som du sagt jag älskar dig till ?  -  Inte så många..
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period ?  -  Hrm 2 typ..
74. Glassar du ätit på en dag ?  -  Haha vet inte.. :P säkert mer än två-tre nångång.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året ?  -  ingen
76. Gånger du haft minnesluckor ?  -  Inte så många gånger, men det har hänt.
77. Piercingar har du ?  - Öronen endast ett hål i varje.
78. Personer du saknar just nu ?  -   Åhw... Anders...  pappa, syskonen såklart <3
79. Gånger ditt hjärta brustit ?  -  En gång för mycket ...


VEM ;
80. Vill du kyssa nu ?  -  Anders Johansson <3
81. vad ska du göra imorgon ?  -   Bli frisk.
82. Sjöng du senast för ?  -  Sångsamlingen med barnen på dagis.
83. Hade du senast en msn konversation med ?  -  Angelica, just nu faktiskt :)
84. Spelade du tv-spel med senast ?  -  Anders
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu ?  -  Anders såklart ?!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på ?  -  Haha tänker jag inte säga faktiskt.....
87. Förtjänar att dö ?  -  Ingen tror jag.
89. Vill du sova brevid inatt ?   - Anders ! :(


VAD ;

90. Gör dig glad ?  -   Att vara i stallet, spela fotboll! De kan få en att glömma allt.
91. Gör dig ledsen ?  -  När folk beter sig illa eller sårar mig/någon. Eller inte bryr sig.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent ?  -  Oj, massa grejjs säkert.
96. Längtar du till ?  -  Tills mina systrar kommer.. :)
97. Tycker du om dina betyg ?  -  Jag är nöjd.
98. Ångrar du mest i ditt liv ?  -  Finns en del beslit man ångrar..
99. Är det Värsta som har hänt dig ?  -  Vet inte direkt. Jag har ändå haft rätt tur.
100. Är det bästa som har hänt dig ?  -  Att jag har  en bra och stor familj som alltid finns där, mer tur kan man inte ha.







bajjs.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0