söndag - gråare än gråast


Mest långtråkiga dagen ever.
Och på sämsta humöret är man.
Känner mig rätt ensam med och det har snöat ute, så deprimerande.

Men jag får tänka på att imorgon är det praktik igen och det blir kul.
Tänk att två veckor går så fort bara. Sen kommer det vara evigheter tills jag får komma dit igen. :/

Tur att jag mår bättre idag, ingen feber alls bara snuvigt, är nog ännu bättre imorgon :)

Farfar ringde idag, skräll. Trevligt. Han ska skicka sin bok i julklapp till mig. Det uppskattar jag. :) Ska ringa pappa sen kanske eller imorgon. Systrarna kommer på fredag, fan vad glad jag blir, behöver lite ny inspiration. Undra om pappa med kommer, det vore ju rena drömmen. Fan vad jag saknar dom.





Du vet, ibland känns det som om det är mkt som går före.
Och det är tungt när man inte hör av dig sådär...
Det är jobbigt.
Men jag tjatar inte.
Väntar ett tag till.





saknar dig.
tycker om dig så mycket.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0