Åh längtar hem :(

Idag har jag vart på strömsholm <3 Svårt att fatta att jag verkligen saknar det så mycket som jag gör !! Men det är så otroligt vackert och det är ju det enda hemma som finns :)

Var och hämtade ett par chaps jag lämnat på lagning nämligen och sedan hälsade jag på faster på Åsen och käkade lunch :) Sedan ner till farmor och satt och snacka skit en timme. Helt underbart. Hade kunnat vart där hela dagen om jag kunnat!




Sen har det inte blivit så mkt plugg som det borde blivit. Har faktiskt tenta imorgon och om jag ska vara ärlig harjag ingen aning om hur det ska gå? Men jag får göra mitt bästa.

Jag är inne i den BIG svacka just nu och ser inte många utvägar. Att plugga känns just nu bara helt värdelöst. Sen är jag så satans trött hela tiden, fan vet inte vad som är fel på mig just nu :S Eller jo kanske.....
Tur att det finns några ljuspunkter i livet iallafall och synd att man inte kan spendera tiden med dem jämt!
Men imorgon ialf :) <3


Skönt att vi dragit igåg fotbollen nu igen :D Fan så satans kul vi hade igår på träningen. Och ett par snygga mål klippte man dit också, så jäkla kul och spela inomhus. :)) Men knäna tar ju stryk som satan :( Men ska man vara med i leken får man leken tåla. Hoppas att vi kan kirra ett lag nu. Vill vill vill verkligen !!

Förövrigt blir det en lugn helg denna helg (: Kan behövas.



Nej nu blire sängen, upp tidigt och finslipa på faktan för tentan.
Önska mig lycka till.
Godnatt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0