Min tur snart.

Alltid ska jag fästa mig så vid dem små liven.

Jag vet att de kommer till oss för att säljas vidare och sen börjar jag rida dem lite för att de ska funka perfekt både i ridning och körnning innan de säljs. Och så är jag tvungen att kära ner mig i dem och så när de säljs sedan så blir jag så eller inte men jag blir ledsen iaf. Hittar alltid nåt jag gillar hos varje häst.
Sunlight - Helt klockren häst den bästa jag någonsin ridit det vara bara och sätta sig i sadeln och sen gjorde han inprincip det man tänkte. Men också därför han såldes för 150 tusen.
Tindra - Min lilla ängel med det typ vackraste steget ever. Och sen Valle. Ingen skönhet men en sådan snäll och lättlärd häst han är. Från att bara studsa omkring och vara istadig och till att funka hur bra som helst. Så väldigt mkt var min förtjänst att han blev såld idag. Tråkigt men okej, han kom ju till en jätte gullig tjej. Och jag känner hon som ska träna dem hon är jätte dutktig så jag vet att han hamnar i bra händer :)

Tur att jag har min Norre kvar iaf. Men han kommer ju aldrig bli någon stjärna tyvärr. Men jag tycker om honom ändå <3

Kanske om ett par år har jag utbildning och jobb så jag kan skaffa mig en egen bra pålle. Då blire min tur :)


Usch.

Nästa vecka blir jobbig. Ska jobba hur mkt som helst + att vi har match måndag, onsdag och söndag. Yeiiipe. Inte.Så blir väll inte så mkt ridning då. Mer körning. Ska få följa med och köra maraton på Rölagg kanske :D Coolt. Hehe. Så måste väl köra lite i veckan om jag hinner ut något.


Imorgon blire till att planera resan till Norge :D Jeei. Vi ska stanna på Liseberg på vägen ner :D Fan komer bli grymt kul. Jag måste bara spara ihop pengar så jag har så jag klarar mig;P Men innan det blir promenad och solning kanske med Angelica. :) Sen ridning såklart :)


Nejj ska fördjupa mig lite i någon film tror jag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0