Jahapp


Gud vad jag är glad över att det är vååår ! Det blir grönt och en massa färger sen doftar allt underbart. MEN jag får inte lukta. Helst undvika all natur. För det klias i ögon. Och jag nyser. Och det blir värre för varje dag.
Jag hatälskar våren.
:(


Seriepremiär på söndag! 17.00 på Kolbäcks IP     - kom och kika vettja :)



Sammanfattning av Valborg/lagfesten:
-Toppen buffé
-Toppen förfest
-Toppen på qwarn nästan iaf.

Kul vare och alla var dyng haha.

Bilder från förfesten på: http://ml1988.bilddagboken.se/




Lugn kväll ikväll tidig träning imorgon. Eller hela helgen blir nog lugn. Ja så blire nog.







Hur ska man förklara när man inte vet själv.
Litar inte på vad jag själv känner,
så rädd för att såra igen eller bli sårad.
Men tiden rinner ut, om den inte redan har det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0