En liten uppdatering ..

Förlorade derbyt mot Tuna/Ekeby idag. Surt. Men rättvist. De var bättre än oss idag. Dock inte överlägsna men bättre iaf. Men bara att bita ihop tills lördag då det är borta mot Romfartuna.


Jobbet är segt nu. Chefen är dryg. Känns som om alla skulle kunna göra uppror närsomhelst. Så mycket strul jämt !! Den lilla motivation man har försvinner så snabbt så snabbt usch.
Så skönt att man slutar kl 14.00 imorgon! :D Love. Sen blire ledigt (Förutom två timmar på fredag) hela helgen. Ja match då såklart. Och stallet :) Kanske kan bli en långtur med Madde på söndag? :)


Sen nu inte långt kvar till semestern och då blire roadtripp med flickorna :D <3
Liseberg på vägen ner och sen bara glassa i en hel vecka., Vad underbart det ska bli! Längtar som fan! :)

Min allergi känns lite på bättreingsvägen nu, inte helt men lite iaf :) Skönt.

Imorn drar jag, Emma, Danne, Sofie och Hampus upp till stugan och chillar lite, grilla osv. Kommer nog bli najjs hoppas jag :)

Ska gå och packa lite bara för det tror jag.

Sov så sött.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0