suck.

Denna vecka har jag massor med jobb, vilket är bra för jag behöver pengar. Dock är det tråkigt för jag hinner aldrig rida eftersom det är så kasst väder också. Så det är tråkigt. Men bara att stå ut, snart blir det varmare och förhoppningsvis finare väder och då kan man rida mer :) Medan jag ändå är inne på hästar så måste jag bara skriva om igår när jag red Heineken :D Han är en 175 cm hög dressyrhäst som bara älskar att hoppa och det gjorde vi igår, as kul :D Red med Emelie och Linda, de red Fredriks hästar. Jag brukade rida de hästarna förut men hinner typ aldrig nu. Hade glömt hur fin hans Junior var, usch blev sugen att rida honom igen. Hur som helst så ska jag nog börja hoppa Heineken nu litegrann, skojjigt :)

Träning igår och det betyder träningsverk idag... suck . Måste sluta slarva med stretchingen usch på mig. På onsdag är Micke tillbaka igen, skönt har inget emot Yngve så men han är inte en sån bra tränare så det är ju tur att vi fått lira med killarna, för deras tränare is very good ! Dock har det vart lite jobbigare träningar än vi är vana vid men det är bara bra för oss ! :D

Men på söndag är det den stora dagen. Pia föbered dig på att bli krossad! Första träningsmatchen mot Tuna/Ekeby, kommer blir väldigt spännande. :) Ser fram emot den enormt ! Alla gör det faktiskt :) Så det kommer bli kul.

Åh måste bara nämna några ord om melodifestivelen ihelgen också.. HAHA Carola you SUCK ! Kan bara säga att det var det bästa som hänt att hon åkte ur. Tråkigt för Andreas för jag gillar ju honom. Däremot fattar jsg inte att Sibel kunde gå vidare :S Jag menar låten är ju såå tråkig och hon är bara dryg. E-type o puddlarna var ju bättre och inte tala om Ola !! Jag fattar inte först röstar svenskafolket klockrent och har ut Carola sen låter de Sibel få gå till final istället. Helt sjukt. Men det blir kul på lördag och se vem som vinner. Och då är förhoppningsvis Björn Gustafsson med igen :)) Han är den som borde få åka till Belgrad tycker jag! Och på tal om honom så har jag precis bokat biljetter till Björn, Måns, Soran & Özz  :D Underbart!

Jag håller på tvättar nu. Det är tråkigt. Så därför suck.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0