Onsdag

Nu har Malin kommit hem :D:D

Mycket skojjigt , hon kom och hälsade på mig idag :) Jäkla unge att vara brun, så orättvis. Usch vill med vara så brun och fin jue ! :( Men i sommar så ;) Och snart kommer flickorna Henriksen hem också :D Underbart. Fick kort från tokarna idag hehe :)

På fredag är det utgång ! Nånstans .

Är festsugen som tusan. Blir bolaget imorgon tror jag. Om jag hinner , annars fredag fast då äre säkert mkt folk. Sen har jag stallet då också. Jaja det hins med. :)

Idag eller ikväll är det träning igen :) Samtidigt som Juniorerna, bara vi inte behöver spela med dem usch. Vi har likosm fullt sjå att spela mot -93/94 laget haha ! Men vi slipper nog de. Hoppas vi blir många bara. Tror vi kan bli en del faktiskt. Inte nu på söndag men nästa har vi ju första träningsmatchen, mot Tuna ! Mohaha Pia förbered dig på mosning ;) Eller tvärtom haha! Vi får se, vi får se .. Spännande kommer det bli iaf ! :)

Nej laga lite mat kanske? Så tråkigt men man måste ju äta! 

SeeYa

trex
2008-03-06 @ 11:12:07
URL: http://trex.blogg.se

Såklart vi blir många på söndag, jag och Malin kommer :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0