Inte som planerat men vafan.

Jahapp.

Sommaren börjar inte riktigt som planerat men beslutet jag tog känns rätt. Så hoppas alla andra kan stödja mig i det. Och inte vara allt för ledsna.
Allt är för rörigt och det händer för mkt för att jag ska kunna åka bort och njuta till 100 procent av det. Vill inte åka om det inte känns helt okej. Så det blir jobb, fotboll sen stugan med släkt och vänner :) Kanske eventuellt en lagfest, ryktet säger att det blir. Får se får se.

Helgen blir lung. Ner på rixfm antagligen på fredag, sedan fotboll lördag of course!!  Ser verkligen fram emot matchen shit vad spännande :)).
På söndag är det Grand National blir ev picknick som förr :) Vilka minnen!

Är laddad för match nästa vecka iaf. Nu när jag börjat göra mål ;) Ska bli kul! Jobbigt med två dagar i rad men va fan det grejar vi.

Tänk att det faktikst är lite kul på jobbet just nu. Tänka sig va?





Vart ska detta leda?
Finns fortfarande ett tänk om...



Life goes on suck it up!                                                                        
trex
2008-06-13 @ 08:49:30
URL: http://trex.blogg.se/

men oj, jag visste inte att du inte skulle med till norge!! :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0