I strömsholm o laddar förmidsommar

Sitter hemma i mitt gamla rum hos mamma :) Alltså in Strömsholm!  Ska få lite spaghetti och köttfärsås, var typ år sedan jag åt detså mumma det ska bli! :D

Lite senare blir et avresa mot mellanängen och sommarstugan för att fira en en riktigt traditionell midsommar! Shit det kan ju inte bli mer än underbart eller? Vi är typ 12 styckna bara i våran stuga. As kul att kusin kommer längtar efter att få träffa henne och uppdatera om det senaste;) Har uppdaterat mamma och Magnus. Det kändes bra det :)

På lördag blir det hem till Marie och sedan qwarn.Riktigt najjs :D Längtar och jag hoppas hopppas hopppas att du kommer! :$ :)

Jag och Angelica har bokat resa till alanya den 20 augusti. Riktigt härligt, nu har man nått att se fram emot. :) Sen kanske vi får med oss några till ...... :) (a)

Det enda tråkiga med det är att om jag kommer in på skolan så kommer jag missa några dagar och jag kommer även missa semifinalen i vlt-cupen mot Rytterne IS. Fan :( Men det får man ta. Hoppas och tror de vinner utan mig ändå så kan jag komma hem och spela finalen se ;)


Yes så det är så det ligger till just nu :) Lovely.
Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0