Well well well..


Har haft en bra helg :)

I fredags då var man först hos Pokkinen sedan in till stan med brudarna då till power meet vilket var mkt trevligt :))
Sedan lördag blev det power meet igen och sedan sjökrogen med Anders, Henke och Danne. Det var kul som tusan. Sedan var det lite annat trevligt folk :) Kusinen var här. Ska träffa henne i veckan.

Dock slutade inte helgen nå vidare. Pinsamt  .  Magjsuk/matförgiftad/bakis  .  Spydde från kanske 4 på morgonen till 4 på eftermiddagen. Inte kul. Men idag känns det bättra och jag har till och med fått i mig lite mat. wunderful. Hade inte vart kul om man blev sjuk hela semestern. Fast det är ju piss piss piss väder ute såå man kan ju inte göra mkt ändå. Jag som skulle rida varje dag. Suck :( Men imorn blire de oavsett väder fan!

Pappa kommer på fredag. Och på lördag ska jag med honom, Faster, Farmor och hela hans kurs på Liverpool på Jazzens. Kommer bli guld. De är så himla bra! :)

Sen annars blir väll helgen lugn tror jag?


Talk to ya later'



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0