-

Kuljul!
- Men jaja. Som du vill.


Sitter och gör ingenting för det är skitigt dåligt väder ute så ingen idé att åka till stallet.
Ska och provrida en häst ikväll så hoppas det blir bättre väder tills dess. Hoppas den är fin. Är lite taggade på att få nå nytt att rida på nu. Nått bra eller nått bättre kanske man ska säga för även om jag har mina gullplutt som faktiskt kan hoppa högt! (Han gjorde de i torsdags! Nästan 1.10 fan!) Men han kan jju vara så cp annars att man tappar suget. Så därför.

Vill att de ska bliii fint väder tack!

Bara fem veckor kvar på jobbet, sen turkland och sedan plugg plugg i tre år. Hoppas de blir kul. Hoppas jag pallar.
Sen om tre år kanske man kan få ett riktigt jobb med bra ekonomi och hela tjoffset. Vad najjs det skulle va.







Jag är en vampyr - Markus Krunegård <3  -Tröttnar aldrig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0