kul

Jahapp.

Haft lite semester och det har suttit fint om man säger så :)  Men man vill ju ha mer såklart !

Ha kommit in på högskolan. Är glad. Mycket glad men kan inte låta bli att undra över om jag redan orkar kasta mig in i plugglivet? Jag tror jag chansar och testar. Men missar skolstarten :S Är i turkiet då. Hoppas det går att lösa. Annars kanske man får söka till våren istället. Vi får se. Har ju jobb om jag inte skulle gå iaf.

Pappsen är på strömsholm :) Det är trevligt och jag önskar för allt ivärlden att kunna få träffa honom mer. Usch fast han är här nu och ska vara de tills fredag. Saknar jag honom redan. Hemskaste jag vet är när jag ska åka därifrån när jag vart där ett tag. Usch. Men nu ska jag vara glad får träffa honom imorgon jue. Jag ska vara med och hoppa med dem :) Underbart. De är så härliga alla på hans kurs man känner sig alltid som en i gänget :) Kanske för att jag har vart med sen jag kunde stå och gå. Det har ju vart samma gäng i 20 år liksom :P Det ska bli kul och rida för pållen går så bra också :)
I lördags var jag, pappa, fastrarna, farmor och hela kursen på Liverpool på Jazzensmuseum. Mkt trevligt. Och god mat :)

Blir ledig nu måndag och tisdag sedan blir det jobb resten av veckan då. Och ända fram tills vi åker. Pengar pengar I need.







I'm falling for ...
Are you?
Or did you get what you came for?
It feels comefusing ...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0