I löööv sol <3


Först och främst vill jag bara säga; vilken jävla underbar värme! Även om den kan vara lite småjobbig en dag som denna när man jobbar. Men ska icke klaga för då kommer den säkert försvinna! Och det vill man inte!

Annars är detta en jobbig dag med alldeles för mkt tankar som snurrar. Fan. Igår vare bra då behövde jag inte tänka på allt tack vare min underbara vänner <3  
Men jag har iaf bestämt mig för att backa tillbaka och se vad som sker. Känns som om jag har jagat tillräckligt nu, väntar här ett tag nu bara så får vi se. Annars är det som det är bara bita ihop och gå vidare även om det känns tungt. Men allt blir ju inte alltid som man tänkt sig tyvärr. That's life.

Måste försöka fokusera på jobbet nu. Sen imorn blire kanske en tripp till Avesta för speedway och då kanske man träffar på syster också :)

Längtar som tusan till helgen. På fredag blire Qwarn med förferre hos Multas. Kan bli hur som helst .... Nästan lite nervös för jag vet inte om jag kommer palla om det blir dåligt. :S
På lördag har jag massor att göra, rida, träna fotboll och sedan gå på Qwarn igen :D Ahh! Med alla flickorna då! Ska ses hemma hos Trex innan :) Blir nog riktigt mysigt hoppas jag! Ska fixas biljetter inför båda dagarna bara då så man kommer in. Drygt om man måste köa i massor. Orkar jag inte. Men det löser sig alltid!

Så ska bara skolan lösas. Missar ju första dagarna pga turkland. Har försökt ringa dit men alltid så är den jag ska ringa till ute på tjänsteuppdrag eller nå. Så får göra nytt försök imorgon då. Ska hem till mamma ikväll och fylla i csn blanketterna för studielån. Scary. Hehe.


Btw jag har blivit riktigt brun nu :D Blir kanske sol och bad med flickorna på onsdag ?!  :)






Shadows fill an empty heart
As love is fading
From all the things that we are
And are not saying
Can we see beyond the scars
And make it to the dawn

Change the colors of the sky
And open up to
The ways you made me feel alive
The ways I loved you
For all the things that never died
To make it through the night
Love will find you

What About Now
What about today
What if you're making me
All that I was meant to be
What if our love never went away
What if it's lost behind
Words we could never find
Baby before its too late
What About Now




Daughtry - What about now?
trex
2008-07-28 @ 20:58:50
URL: http://trex.blogg.se/

såklart det blir sol och bad på onsdag!! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0