Lördag

Idag är jag bakis, inte så mkt men lite. Var lite dött på krogen igår tyckte jag men trevligt hade man alltid. Tråkigt att Linn blev sjuk bara :/ Men vi får ta igen det när de kommer tillbaka sen ;) .

Idag ska jag åka hem till Strömsholm. Magnüs fyller år, kommer inte ihåg hur mkt men iofs. Och jag har inte köpt något. Kanske borde det... Får se. Han gillar ju choklad ska kanske springa ner till Ica då. Ja det blir nog så. Annars ikväll så händer väl ingenting? Kan ju hoppas att nått häder iaf. Blir så tråkigt annars.

Just nu håller jag på att tvättar. Jag känne rmig alltid så vuxen och duktigt när jag gör det :) Och varför skriver jag om att jag tvättar? jag har verkligen ingenting intressant att skriva om. Mitt liv är verkligen tråkigt just nu. Blä.

Är det någon som ha förslag på jobb man kan söka? Jag vill byta.. Mitt är inte roligt längre. Har tröttnat som fan. Vet inte vad man ska söka som kan vara kul och man tjänar bra på. Okej inget är väl direkt kul men iaf så jag trivs bättre än på det jag har nu. Måste fundera vidare på det där.

Ska nog städa upp lite från igår nu tror jag. Fördriva tiden tills jag ska åka. Moster kommer och hämtar mig. Slipper jag köra (spar bensin ;)).

Nej städa sen Ica nu.

Hejsvejs


Linkin Park - Nobodys Listning



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0