Jobb hit och jobb dit ?

Idag har jag nästan lite "delad tur" även om man inte har de inom mitt yrke direkt så har jag det. Dessutom dubbel jobbar jag. (jobbar för två olika företag) Allt för pengar. Ja hursomhelst så jag jobbat åt mitt jobb mellan 07.00-09.00 sen åt ett annat jobb mellan 09.30-11.30 och sen nu klockan 16.00 åt mitt jobb igen. Spännande, nått nytt :P

Min chef skulle nog inte gilla att jag jobba åt några andra samtidigt, men vad ska jag göra då jag behöver pengar och  han behöver ju inte direkt få veta (a)

Dock var det nära på att köra ihop sig idag... Skulle vart ledig igår och idag fram till fyra så därför hade jag bestämt med de andra jobbet idag på fm, men så ringde min chef i tisdags coh ville att jag skulle jobba eller rättare sagt så antog han bara att jag kunde hoppa in och jobba. Så jag blev sur så tackade nej till några jobb på onsdagen men tog några sen kunde jag ju inte på torsdag så fick hitta på en liten vitlögn men det var ett sabla kontor som var tvungen att tas på morgonen och ingen annan kunde verkligen så man fick ju offra sig...

Tyvärr jag tror min chef blev lite sur för att jag sa nej så nästa vecka fick jag bara 10 timmar jobb :S Inte bra alls. Dock har jag fem timmar jobb hos de andra men ändå ska jag få jobba så här lite kommer jag att få flytta hem igen. Det funkar ju inte?

Nej jag ska definitivt hålla ögonen öppna för andra jobb. Hör av dig om du har nå? (a)

På söndag kommer nära och kära för att fira min 20 års dag. (fyller på måndag dock !! ) Hursomhelst så kommer det nog bli kul, paket är alltid kul ;) Sen på fredagen efter dvs den 25 då är PARTY !! Hemma hos mig. Jag och Trex ska ha tillsammans för hon fyller den 30:e så onödigt att ha två helger i rad. Åh det kommer bli så kul :D Hoppas jag iaf. :P

Tråkigt dock....

.. att Tina, Linn, Malin och Pia är borta... Dem har övergivit oss för varmare klimat ovh lämnat oss andra hät, tack för den.    ;)     Nej jag hoppas ni hare bra och att ni köper fina paket till mig tills ni kommer hem! Annars blir jag ledsen. Saknar er redan eller ja inte Pia för hon har inte åkt än :P Hon åker ju på festdagen hon, dissarna ;) Lite avundsjuk är jag dock på er alla busar.

Nu måste ja kila och byta om för dags för jobb igen strax. :/ Blä

Hejppahej eller vad det nu är Pia säger




Kevin Michael - It don't make any difference




trex
2008-01-18 @ 16:17:47
URL: http://trex.blogg.se

Oj, du jobbar inte alls mycket ju :/ du kan få några timmar av mig :P

marty
2008-01-18 @ 17:21:40

haha jaa tack gärna. :P men de ringed idag o la till ett antal timmar så jobbar lite mer men fortfarande lite... :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0