Illamående..

..

Det är en jobbig känsla.. Tycker inte om den. Speciellt inte när man  vet att bara för någon dag sedan umgicks med en som var/blev magsjuk. Jobbigt läge. Jag ska ju faktiskt jobba imorgon. Hm. Ja man får hoppas på det bästa.

Usch hatar magsjuka...  

Den här helgen blev ändå förstörd. Farmor fick en hjärnblödning.Det var jobbigt. Jag och farmor står varandr ainte särskilt nära men ändå blev jag helt ställd. Idag har jag inte haft ork eller lust för något. Inte ens rida som brukar vara den bästa trösten för mig.  

Men som tur var .. var det en liten blödning bara och hon slipper operation. Men hon blir inlagd ett tag för övervakning, så att hon håller sig still och lugn. Hoppas hon har en tv så hon får se på sport. Det är ju hennes passion. Hon blir alltid glad när man pratar sport med henne. Gärna cykel eller skidor, men speedway, trav, hocky fotboll, friidrott ja allt är hon insatt i...      Fuck :/         
....Hoppas hon såg Björn Ferry idag på skidskyttet, han var inte långt från pallen, hon hade vart glad över att hans form äntligen börjar gå åt rätt håll. Och nu ska jag sluta babbla på om det här för det är helt ointressant. Fast iofs jag skriver sällan något intressant här.. Och nu har jag tappat tråden helt.

Suck.

Bör nog sova nu ska jobba halv 8 imorgon om jag inte blir sjuk vill säga.

Förövrigt.. Jag saknar Strömsholm lite men jag är glad att jag bor i stan. Jag skulle vilja ha en hund som sällskap, ibland är det liksom ensamt. Nån som man kan gå ut och leka med, det hade vart trevligt. Kanske om jag får en stabilare ekonomi? Kanske.


Om 8 dagar blir jag 20 år. Konstigt.


Over and out .


Christina Augilera - Oh Mother







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0