Flyttad och klar

Nu bor jag i V-ås . Spännande . Ja :D

Det känns bra att ha flyttat hemifrån , mkt bra :) Jag gillar min lilla lägenhet och den börjar bli som jag vill ha den . snart iaf .. :) Fast det har gått åt mkt pengar denna månad. Man har ju handlat möbler och en massa andra tråksaker så längtar tills nästa lön :) och nu äntligen har jag fått internet :D Som jag längtat  ! Ska lägga in lite kort på lägenheten på min bdb ( ml1988.bilddagboken.se ) .

På onsdag börjar träningen igen , hårdträningen !   Och jag har lovat mig själv att jag ska börja springa så f** ta mig om jag inte gör det !! Ska satsa på yttermittfält i år ev så man kommer upp i plan lite. Slippa slitet på backen, har gjort det i så många år nu. :P  Ser fram emot säsongen nu, i min nya klubb :)

Och om 14 dagar fyller jag 20 år :D  Så jäkla kul det ska bli! Tyvärr så lämnar mina vänner mig själv :( Eller ja inte alla men fyra styckan lyckas iaf vara bort :( Trååååååkiga !  Nää då ni kommer få det kul ute i världen :) Medans vi andra är hemma och sliter . Suck . Men i höst åker jag och Angelica :) Fast vart vet vi inte riktigt än men ;) Hihi.

PÖSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0