Bitch var namnet.

Fan .

Men vad ska jag göra?

Har inga ursäkter.

Bitch borde jag väl kallas eller? Antar det.

Det här suger?

Jag är inte i nyktert tillstånd när detta skrivs, så att ni vet. Men ställt till det har jag, med lite hjälp iofs..

Nu vet jag varken ut eller in. Life really sucks.


Klockan är snart tre men jag ser ingen anledning till at gå och sova och jag är ändå för full. Varför sover du för? När jag verkligen behöver prata?


Tack kusinen och resten för en kul kväll iaf :) PUSS älskar er och jag kommer snat och våldgästar!
trex
2008-01-28 @ 11:04:09
URL: http://trex.blogg.se

vad fan har du nu gjort?

Marty
2008-01-28 @ 21:16:58

Du skulle bara veta. Vi kan ta det någonannastans än här :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0