tråk .

Tråk helg.

Vart chafför hela helgen så lite rikare dock, och fick en ny tröja, en sir ! Kostar 1200 i butik. Fick jag gratis liksom. Coolt, tack. :)

Ridning imorgon då, lite galopp i snön är härligt, bara minus graderna håller i sig :)

Undrar hur det blir med träningen, går det att vara på konstgräset? Annars blir det väll inne antar jag.







Jag kan inte göra mer än att säga att jag är ledsen.


I screwed things up, I know that.


Men jag vill inte fjäska. Så därför känns det bättre att bara hålla sig undan, rida ut stormen liksom.


Men det kanske är fel av mig?


Jag vet ärligt faktiskt inte vad jag ska göra mer än att säga förlåt?





//  marty  ★


Richard Marx - Right Here Waiting




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0