Tisdag

Jag är en kass bloggare.

Krogen på fredag borde lätta upp humöret men icke. Jag borde inte ens gå ut med tanke på min ekonomi men får väll leva på vatten resten av månaden. Det löser väll sig iofs.

Jag är fattig !

Min träning går inget bra. Har tränat bra nu i två veckor, men den här veckan känns inge bra. Ska dock ge mig ut och gå idag, försöka gå en timme. Sen är det fotbollsträning imorgon. Kan kanske ta en promenad på eftermiddagen innan. Sen springa en sväng på Fredag. Missar ju träningen på Söndag eftersom kusinen och hennes man fyller/har fyllt år. Ja bara jag kommer upp i 300 minuter. För det är mitt mål. 300 minuter i veckan ska det tränas. Sen det där med att äta rätt också. Ja det kommer..

S U C K .

Kanske är det vädret som gör att man känner sig typ helt deppad? Jag vet inte. Nått är det. Jag vet inte.. Jag orkar inte.

20 års deppresion ?

Livet går väll bara utför nu eller?



Tyler Hilton - Glad



trex
2008-02-13 @ 10:18:33
URL: http://trex.blogg.se

såklart du ska med på krogen, du kommer må så mycket bättre då!!
och du, idag skiner solen. jag önskar man kunde få träna nån timme ute nu :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0