Fredagkväll.

Har haft en lite mer intensiv vecka, mer jobb vill säga. Bra. Behövs för ekonmin.Har 40 kr kvar nu, men på måndag är det lön ! :D  Och då är det en vecka exakt tills Malin kommer hem :D Kuligt. Saknar ju flickan.

En ny häst har anlätt till stallet, ska provrida honom ihelgen :) Spännande ! En rätt söt pålle med stort huvud bara :P Blir mycket ridning ihelgen så hoppas det blir bra väder annars blir jag sur.

På söndag har vi träning igen, hoppas att de kommer lika mycket folk som i onsdags :) Så det börjar hända lite framåt :) Idag jobbade jag, Lina och Elin på hemköp i Kolbäck. Vi packade kassar, sååååå kul. Men vi var så bra att vi fick ihop 3 420,50 kr. Så vi kommer tjäna mycket på det här tror jag. :) Men det var slitigt, fick ont i rygg och axlar. Usch. Men ska försöka få massagetid nästa vecka. Får ju gratis genom jobbet ;) Då får man passa på !

På fredag fyller Karin 20 då blire utgång :) Längtar. Hoppas det blir kul bara.
 
Kollar på Let's Dance nu, är lite små kär i Karl-Petter, han är för söt haha :D Men hejjar mest på Tony såklart, han är ju för bra.

Reklamen slut.

PUSS   
Karin
2008-02-26 @ 16:31:45

Jag är lite trött på Karl-Petter nu jag.. jag funderar på att göra slut. ;) Men alltså Tony var ju så jävla cool i fredags!

Marty
2008-02-26 @ 17:37:02

Nää ska du:O Jaja då får jag honom för mig själv ;) Hehe. Ja Tony var grym !! He always is.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0