Kom igen nu!


GE MIG INSPERATION !

Så jag kan få mina uppgifter gjorda för det här går ju bara inte :S Skriv torka är bara förnamnet.

Så jag slog igång en film - shrek the third

Bad bad bad

Ska plugga med Johanni imorgon ialf så man kanske kommer nån vart !



Längtar till kommande helg fan vad party det ska bli då :D Mnn fredag är det två stycken så måste välja kan ju inte direkt dela på mig :O Men det löser sig nog. Sen Lördag blir "After shopping" på blue moon bar med Rytterne Röj :D Kommer nog blir riktigt guld!
Blev inget röj denna helg men har haft huvudvärk sen min lilla krock men beror nog på allt stress om skolan sen ja krocken och bilen då, sen allt annat skit som pågår i livet. Men man kämpar på eller hur!

Ja veckan nu är ju fullt upp, skola varje dag typ och allt arbete skall vara klart typ. JOBBISCH!


Nej filmen och uppsatsen kallar på mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0