skolan är inte omtyckt denna dag


Fan vad segt det går med pluggandet och jag fattar seriöst inte mycket om vad jag igentligen ska skriva om i denna uppsats  :S  uscha på det här just nu! Men kämpar väll på.. har ju inte så mkt annat för mig idag ialf så ;)

Har vart i skolan och gjort vårt andra grupparbete. En pjäs blev det typ. Det gillar jag inte men min roll blev typ mig själv så då vare lugnt. Hatar verkligen skådespeleri. Men man får offra sig för de andras viljor ibland.
Funderar på att ta ett studieuppehåll kanske efter sommaren. OM nästa termin går lika trögt! Men går den bra då kör vi på för ingen mening med det annars liksom, kan ju bara vara en stor svaka just nu... :P

Imorgon skiter vi i skolan typ för då blir det nog shopping i Stockholmiiaaaa :D Gud vad kul :D Behöver verkligen en sådan dag. Gud vad det kan bli kul :) Har skrivit en lista nu på vad jag ska köpa till alla, det känns bra det, för då kommer det nog gå lite lättare och fortare och kanske hinner jag unna mig själv något :)

Sen träning :D <3


Nej en timme till Martina sen kan du göra annat onödigt skit.







Ja vem snackar skit liksom?
Haha seriöst.


McFly - Lies



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0