nån rubrik, orka.


Idag är jag trött. Igår pinade jag mig hela eftermiddagen och hela kvällen för att få klart den förbannade uppsatsen och kunna skicka in den och fan jag lyckades! Den blev inte bäst men fan den dög, hoppas jag. Känns skönt att fått in allt och gjort klart allt. Ska bra fokusera på den omtentan som är 5 januari nu. Det blir drygt men man får kämpa.

Idag blev mina lektioner inställda, skönt. Var i skolan klockan 08 imorse för tentan ska lämnas in då :S Sen gjorde jag, Maria och Johanna den lilla gruppuppgiften vi hade kvar. Blev en fika och sen stan där jag fixade de sista julklapparna sen hälsade på faster i saluhallen hon gav mig en julklapp :D Fick plocka ihop choklad för 150 kronor. (sådana där as dyra figurer o grejer) Äckligt goda är dem! Tack för det :D <3

Sen när jag kom hem så blev det storstädning och tvätt och diskade sen fram med allt julpynt och gjorde det riktigt mysigt :D Så nu ska jag försöka hålla rent tills jul haha :D

Ikväll är det träning. Ska bli kul :) Är satans trött bara. Men blir nog pigg sen.

Längtar till helgen :)





I still m... ...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0