Lonliness is killing me


Idag mår jag bra, ingen zombie som igår heller. Men det är jobbigt så fort man blir ensam och tystnaden börjar det är då det gör ont. Men måste kämpa. Vill ju passa på att säga att alla mina vänner är så bra och ni gör allting så mycket enklare och jag vet inte vad jag skulle göra utan er. <3

Idag det vart stor shopping på maxi sedan bolaget ;) Hehe. Därefter plugg som gick si så där och sedan grupparbete i skolan som gick desto bättre. Drog ner på stan sen med bästa Maria och Johanna trevligt som satan :) Därefter vare hem o byta om och sedan fara på hockey med Malin och Anna, träffa även Cassa där det var kul :) En mycket underhållande match speciellt tredje period. :) Har blivit riktigt insnöad på det här med hockey nu det är ju skit kul :)

SKa försöka knyta ihop min lilla uppsats nu så jag kan skicka in den. För imorgon blire stan och massa julshopping det tycker vi om! Sen ska jag till Ekorren och hämta mina grejer som blev kvar och hälsa på alla barnen :) Blir roligt!
Träning på kvällen men kan nog inte vara med är fortfarande så snuvig är nästan lite värre idag igen :S Inte bra alls fan. Men ska dit och kika iaf och vara social med laget!

Nej ska väll sätta igång med uppsatsen då....

Kanske äta nått? Har ju inte ätit på tre dagar snart...

Hörs.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0